Love/Hate
Step into Dublin's criminal underbelly in this critically acclaimed gang drama. When a catastrophe ignites gang tensions, family and friends must live with the impact.
Desperate for cash and still on the trail of Jimmy Byrne, Darren turns to gangland boss John Boy Power for work.
As Nidge and Trish’s wedding day arrives, gang war is breaking out. John Boy and Hughie generate new plans and new recruits.
Darren, almost fully recovered but tortured by PTSD, he is working as a gofer for newcomer on the scene.