Magic Knight Rayearth
The Birth of the Legendary Magic Knights!
In one of the many dimensions of our fantasy there is a planet called Cefiro. Princess Emeraude reigns over it. The young woman, finding herself in trouble, summons three terrestrial girls: Luce, Marina and Anemone.