Majority Rules
There's Something Rotten in Mayfield
Becky begins her campaign for mayor of the city of Mayfield against the current mayor, Mort Braddock.
Becky discovers her first day as mayor will not be so easy when the council issues complicate Margo birthday party.
Becky gets into hot water when she allows access to the Mayfield Aquatic center for a school fund-raising party, but doesn't check first about the booking rules.