Maken-ki! Battling Venus
When Takeru enrolls in Tenbi Academy with dreams of being smothered by chicks, he didn’t realize it would be in combat training using a magic power called a Maken. Distracted by all the bouncy brawlers, the hornball can’t figure out how to fight!
Girls Are Amazing
It's time for physical exams and Takeru discovers that he's an anomaly at Tenbi.
The clubs at Tenbi negotiate their annual budgets and Takeru and Uru try to help the Security Committee.