Man vs. Bear
Basic Instinct
An Army veteran, ultra-marathoner and world-record weightlifter face the biggest battles of their lives as they take on Bart, Honey Bump and Tank.
Grizzlies welcome a Highland Games strongman, an Alaska Trooper and a Southwest aircraft handler.
A fire captain who witnessed his best friend attacked by a grizzly returns to face his fears.