Maneet's Eats
Join host Maneet Chauhan in her kitchen and at the market as she cooks some of her favorite Indian dishes. Maneet shares her wealth of knowledge from years in professional and competition kitchens.
Chicken Tikka Masala and Aloo Gobi
Maneet Chauhan is cooking up her signature shortcut recipe for a classic Chicken Tikka Masala, followed by a vegetarian feast of Aloo Gobi.
Samosas and Pork Vindaloo
Maneet Chauhan prepares a crowd-pleasing appetizer of crispy fried Samosas with a creamy potato pea filling and a spicy main course of Pork Vindaloo.
Chef Maneet Chauhan makes Chicken Biryani with layers of marinated chicken, herbs, rice, saffron milk, cashews, golden raisins and much more.
Chef Maneet Chauhan shares her personal spice blend for masala Chai and makes the popular savory snack, Murukku.