Mansions & Murders
Loved to Bits and Pieces
Someone meets an explosive end after a divorce, and Sam Stubbs has to help solve a sinister crime.
Behind Enemy Lines
After a disappearance, a nanny must use her position to help solve what may be the perfect crime.
Nurse Velma Pietila is the only one standing between heiress Elisabeth Congdon and a sinister plot.
As heiress Sunny von Bulow slips into a coma, maid Maria Schrallhammer senses something sinister.
When Brooke Astor's quality of life plummets, staff must fend off attacks aimed at their boss.
Bob Rogers finds someone he can trust in caretaker Sharon Zachary, but his adopted son disagrees.