The Curious Case of Natalia Grace
Meet the Barnetts
The Barnetts' adoption of Natalia, an allegedly six-year-old Ukrainian Orphan, turns into a nightmare when they learn she may not be six or Ukrainian.
Orphan or Imposter?
The Barnetts adopt Natalia, an alleged six-year-old orphan from Ukraine, but things may not be what they seem.
Now re-aged as an adult and living alone, Natalia wreaks havoc at her new apartment by sexually propositioning and stalking the residents.
At Michael's trial, he turns on his former wife while the judge makes a ruling that could help his case.
Michael's trial is at hand, and he must face the consequences of his actions toward Natalia as Kristine's trial looms.