Marika
Marika, Annie and Francis get ready for an eventful month ahead. Marika overhears a suspicious conversation over the phone.
When student records from her school go missing, Marika is interrogated by the school principal.
Annie follows Marika and Francis to a place she never thought she would go. The three discover a clue that helps them understand the Chinese message.
Marika, Annie and Francis are invited to Jade's birthday party. However, they decide to keep their investigation a secret from her.