Martin
Gina threatens to leave Martin after hearing some insensitive things about women on his radio show; Martin tries to regain his pride.
Martin is livid when he finds out that Gina makes more money than he does, fearing his male listeners won't take him seriously anymore.
Martin (Martin Lawrence) fears for his job when Sheneneh (Martin Lawrence) wins a date with his celebrity guest (Christopher "Kid" Reid).