McCartney 3,2,1
Paul McCartney sits down for an in-depth one-on-one with music producer Rick Rubin to discuss his groundbreaking work with The Beatles, the emblematic 1970s arena rock of Wings, and his 50-plus years as a solo artist; exploring music and creativity in a unique and revelatory manner, and giving a front-row seat to Paul and Rick in an intimate conversation about the songwriting, influences, and personal relationships that informed the iconic songs that have served as the soundtracks of our lives.
These Things Bring You Together
Paul McCartney shares stories from the early days, shedding new light on his relationships with John Lennon and George Harrison.
Paul McCartney talks about his unique approach to musical composition, his Bach and Fela Kuti influences, and some of the innovations that made his music special.
Paul McCartney pays tribute to some of the artists that influenced The Beatles, discusses the band's trip to India, and explains the expansion of The Beatles' music and consciousness.
Paul McCartney talks about finding his place in the band and the evolution of The Beatles' sound and identity; focusing on a few of McCartney's iconic contributions to the band.
Paul McCartney and Rick Rubin discuss McCartney's songwriting evolution, his creative partnership with John Lennon, and his development as a solo artist.