Meiji Tokyo Renka
Mei Ayazuki is transported back in time to Meiji-era Tokyo where ghosts exists! Suddenly able to see them, she enlists the help of seven historical—and handsome—men to learn about her abilities—all while falling in love!
On the night of a crimson full moon, Ayazuki Mei, a female high school student, is enticed to enter a magical box by a mysterious magician named Charlie. When she awakens, she finds herself in an unfamiliar park.