Miracle Workers
God asks Sanjay to smite a non-believer, while Craig and Eliza realize they have their work cut out for them.
A troublesome human complicates Craig and Eliza's plan, while Sanjay attempts to burnish his credentials.
Craig helps God recruit a prophet while Sanjay heads to the basement to help save Earth.