Search Party
The disappearance of a former college acquaintance leads several 20-somethings to get entangled in the mystery of how she went missing.
The Mysterious Disappearance of the Girl No One Knew
When Dory discovers that her friend, Chantal has gone missing, she becomes obsessed with finding out what happened, even though her boyfriend, Drew and friends, Elliott and Portia, could care less.
Dory and Drew invite Portia and Chantal's intense ex-boyfriend over for a dinner party in an effort to get some answers.
Dory meets a handsome private investigator named Keith, who guides her through a risky adventure to probe deeper into Chantal's personal life.