Miss Scarlet & The Duke
Eliza Scarlet inherits her father's detective agency and forms an unlikely partnership with a Scotland Yard detective to solve crimes and mysteries in Victorian London.
Eliza is hired by a Death Photographer who is receiving bizarre and threatening messages from beyond the grave, and later makes a surprising discovery about her late father.