Miss Spider's Sunny Patch Friends
Miss Spider's Sunny Patch Friends is a charming CGI series starring a family of adventurous arachnids who remind young viewers to get in touch with their inner bug as they explore the wonders of nature.
I'll Fly Away / All Pupa-ed Out
When two dragonfly barnstormers come to Sunny Patch Dragon is suddenly faced with a tough dilemma stay with his adopted spider family he loves or take off for a life of dragonfly adventures with the Flying Aces. / When Shimmer and Squirt bring home a tiny Monarch Butterfly caterpillar, it almost eats them out of house and home before turning into a beautiful butterfly before their very eyes.
Squirt feels left out when his two winged siblings, Shimmer and Dragon, have high-flying fun that a little spider can’t join in. The Spider kids turn the tables on Miss Spider and Holley, using the wishing web to help their parents get their bedtime routine under control.