Missing Dial
Prime Suspect
Confirmation that Cody Roman made it out of the jungle alive comes when his backpack is discovered on the outskirts.
Ken tracks down the last person to see Cody alive, and follows him into the jungle where he retrace his steps.
Ken and Carson decide to interrogate Pata de Lora to determine, once and for all, whether he's the prime suspect.
After their interrogation of Pata de Lora, Ken and Carson must now convince him to make a statement to the authorities.
In the explosive finale, Pata de Lora must confront those he accused of killing Cody Dial, face to face.