A troubled, homeless girl gets caught up in the hunt for a violent killer.
DS Mary Jane "MJ" Croft and her newly assembled team are assigned two separate investigations; the disappearance of a young autistic boy's mother and a man who appears to have stolen a large sum of money from his fiancée and subsequently fled.
MJ and Jason probe the disappearance of a girl following a night out with friends; Amy reopens the investigation into the disappearance of MJ's sister and makes a shocking discovery that brings MJ further heartbreak.
MJ believes that a businessman's financial problems may have been a factor in his mysterious disappearance; as Amy interviews a possible witness, she finds herself in unexpected danger; MJ finally comes face to face with her sister.
MJ investigates the disappearance of a 6-year-old girl who appears to have been abducted by her biological father; Amy tries to reunite a father and son who have drifted apart; MJ is forced to deal with the reappearance of her father.