Mission Declassified
Investigative journalist Christof Putzel uses recently declassified documents to chase down new leads and clues into some of history's most notorious cold cases.
Butch Cassidy's Buried Secrets
Christof uncovers new clues about the true fate of outlaws Butch Cassidy and the Sundance Kid. He travels to the highlands of Bolivia and the mountains of Utah to dig up evidence that may finally solve this 100-year-old mystery.
Christof digs into his journalist grandfather's notes and recently declassified FBI files to investigate one of the most notorious kidnappings in history.