Mission Shark Dome
A team of shark experts uses new dive technology to get closer to sharks than ever before. Dr. Austin Gallagher and Andre Musgrove enter the Shark Dome to allow them to dive without noisy scuba equipment to locate an elusive great white pupping zone.