Mohawk Girls
Welcome to Our World
When Bailey’s ideal Mohawk man turns out to be less than ideal, she has to start her search all over again. Perfect Zoe finds a way to have secret fun that no one will know about.
Deciding she can have a little fun, Zoe lets loose at the local bar but she lets way too loose. Caitlin goes into sexy girlfriend overdrive to keep her flirtatious boyfriend from misbehaving.
Caitlin visits her family in Calgary to escape thoughts of her breakup with the cheating Butterhead. Zoe balks when her online dating stranger wants to meet in person.
Bailey forces herself to date Mr. Mediocre but has more fun with new friend Jack. If only he wasn’t white. When Anna and Thunder are seen together, rumour spreads that they’re a couple.