Monde sous tension
In this series, journalist Sabrina Rivet breaks down complex international conflicts.
The war in Yemen did not start yesterday. How did tensions between Sunnis and Shiites plunge the country into civil war?
On February 24, 2022, Russia invaded Ukraine. The origins of a conflict that began long before the invasion.