Monsters Underground
Volcano Cavern Olitiau
The team believes a giant, reptilian bat creature has made Arizona's Volcano Caverns its home.
Graveyard Gulch Mapinguari
The team suspects recent black bear deaths in California are due to a descendant of the giant sloth.
The team hunts a vicious lizard/human hybrid in a river cave in Northern California.
The team travels to Two Guns, Arizona, in search of a shape-shifting, vampiric creature.
The team heads to Peach Springs, Arizona, to search unexplored caves for a murderous creature.