Swamp Monsters
The Grunch
Elliot and the investigators battle the elements while tracking a pack of the infamous Grunch through the swamp.
Honey Island Swamp Monster
Elliot and the team search for a legendary 400-pound creature in the Honey Island Swamp in eastern Louisiana.
Elliot and the team search for the legendary beast known as the rougarou in the swamplands of Louisiana.