Moonbeam City
Mall Hath No Fury
A dangerous crime lord is terrorizing Moonbeam City, but detective Dazzle Novak is more concerned with getting his number one cop mug back from his rival, Rad Cunningham, than with cracking the case.
Dazzle is approached by the TV show 'Crimezappers' asking him to reenact one of his arrests but he insists on directing the episode and the extremely expensive shoot ends up spiraling out of control.
Inspired by Chrysalis's naval commander father, Dazzle goes undercover beneath the sea, where he falls for a beautiful dolphin named Splasha.