Mother Of The Goddess' Dormitory
The girls plan for some fun in the sun during summer break, but only Serene doesn't seem too keen on the idea, and the dorm's most mysterious member needs a pep talk.
Koushi plays lifeguard on duty as the dorm's beach vacation continues; Koushi takes a trip into the cosplay closet with Frey.