UzaMaid!
Our Maid Is Too Annoying!
Kamoi Tsubame is looking for a job, but she can't find exactly what she's looking for; depressed, she goes to the home of a young, Russian-speaking girl and sees a sign that states the house's residents are looking for a maid.
My Maid Kidnapped Me
Tsubame wants to become friends with Misha no matter the cost, but she just can't figure out a way to do so.
Tsubame is having fun being a maid for Misha, but after seeing other children going to school, she asks Misha why she's not doing the same.
Yui's position as the cutest girl in class is usurped when Misha returns to school, and it eventually leads to a confrontation.
While heading home one day, Misha suddenly encounters a tall woman dressed in gothic-lolita clothing.