Mountain Monsters: By the Fire
The AIMS team gathers around a campfire to revisit their investigation of the Ohio Grassman.
The AIMS team gathers around a campfire to relive their hunt for a mythical hog beast in Ohio.
The AIMS team gathers around a fire to revisit their hunt for a red-eyed menace in West Virginia.
The AIMS team looks back at their wild pursuit of a freakishly fast canine in Kentucky.