Mr. Robot
eps1.0hellofriend.mov
Mr. Robot follows Elliot, a cyber-security engineer by day and vigilante hacker by night, who gets recruited by a mysterious underground group to destroy the firm he is paid to protect.
Elliot is torn between a job offer from Evil Corp, and joining fsociety; Elliot must make a decision that could harm the people around him.
eps1.2d3bug.mkv
Elliot tries to lead a normal life, but is pulled back into fsociety; Gideon gets suspicious; Tyrell plays dirty.
Fsociety initiates a world-changing hack on the road; Elliot's inner demons threaten to derail the operation.
When fsociety arrives at Steel Mountain, the most secure data facility in the country, Elliot needs to get in and out quickly.
In order to save someone, Elliot hacks to get a drug dealer out of jail; Tyrell's game gets crazy; Angela investigates her mother's death.