Mr. Villain's Day Off
The General, a leader in a villainous organization trying to take over the world, fights the Rangers day and night. But today, it’s the General’s day off. He’ll go to the zoo to see the pandas, get some ice cream, and attempt to enjoy his free time.
A man in a villainous organization spends most of his days fighting the Rangers; on his days off, he spends them however he wants.