Mrs Biggs
After meeting on a train, Charmian and her new love interest Ronnie Biggs run away together when Charmian's father disapproves of the petty thief.
With Ronnie in deep trouble, with no prospects of getting out of the mess he put himself in, Charmian makes an regrettable decision.
Charmian tries making the most of her new life without Ron by her side, but then tragedy strikes.