Mygrations
Into the Unknown
With no map or compass, the humans join the largest mammal migration across the Serengeti, attempting to navigate north through lethal open plains while facing thirst, apex predators and each other.
The savage landscape takes a toll as one of the strongest members of the herd faints, the herd struggles with extreme hunger, faces a soaring cliff face and crosses a croc-infested river.
Danger, exhausting terrain and hunger push tensions higher and the group begins to crack under the pressure; two members are injured by a warthog; a new river presents the daunting threat of hippos.
A member with an infected leg and another with dysentery and dehydration struggle with the decision to tap out or go on with only 32 miles until the finish line.