Mystic
At the stables' Family Fun Day, the kids compete with rivals Dulmoth Park. Issie's visions become hard to ignore and her reckless behaviour endangers her future at the stables.
Issie attends a party at the local marae and humiliates herself by taking her revenge against Natasha too far. Meanwhile, Dan's grandmother may hold the key to Issie's shipwreck vision.
Issie gets a new vision of Mystic running through the forest and wonders if this might be the clue that will lead her to Blaze's herd; as they journey deeper into the forest, the kids realize they're completely and utterly lost.