Naked and Afraid Brazil
Ten Brazilians try to survive 21 days in a bleak and hot Colombian savanna inhabited by cougars, jaguars, alligators and anacondas.
The Psychological Challenge
The competitors begin feeling the effects of malnourishment after four days in the savanna.
After a challenging and dangerous hike, a great encounter surprises everyone and completely changes the dynamics of the challenge.