NÉBOA
It is the first night of the entroido carnival in the island of Néboa when the corpse of a teenage girl appears in O Burato do Demo, a place surrounded by legend. In that same cave, other people had been found murdered the same way in 1919 and 1989. On both occasions, these crimes sparked a series of five murders during the eight days of carnival. Murders that were never solved.
Monica Ortiz arrives on the island of Neboa to investigate the murder of a young woman, committed on the first day of carnival; the crime resembles one from a century ago, leading people to suspect a supernatural killer.
Mario Castro's death shocks Neboa, but it doesn't take long for the investigation to turn up evidence that helps Monica and Carmela identify new suspects.
Alejandro and Gonzalo are the main suspects; discovering the killer isn't the only problem for Monica; after surprising her daughter with Emilio, she knows she can't lose sight of her for a second.