Nikita, a former assassin for a secret U.S. agency, Division, finds herself fighting against them to clean up the mess they left behind.
After years in hiding, a former spy and assassin seeks retribution against a secret U.S. agency known as Division.
Nikita tries to thwart Percy and Michael's plan; Alex is activated early for a special assignment; a pivotal moment in Nikita's life is revealed.
Nikita rescues a journalist trying to expose a conspiracy; Michael and Percy suspect Birkhoff is Nikita's mole; Jaden, Alex and Thom help Michael find his latest target.
Michael helps Nikita during a mission; Alex has a panic attack during basic training.
Terrorists attack a bus full of Division recruits and kidnap Alex and Thom; after Nikita earns his trust, Owen reveals devastating news about her fiancé.