Nikki Bella Says I Do
After a roller-coaster week, Nikki, Artem and Matteo are finally reunited in Paris; Nikki and Artem must lay all their cards on the table before they walk down the aisle; the romance and spontaneity of Paris helps reignite a spark between the couple.