No Game No Life
Legendary gamer siblings Sora and Shiro are transported to a world where life is a series of games and humanity is in grave danger of extinction.
Beginner
Sora and Shiro, a pair of antisocial NEET gamer extraordinaires, suddenly find themselves in a new world where games decide every facet of life — much to their delight.
With a new queen of Elkia about to be announced, Shiro steps in to take the reigns from her in the only way he knows how: by playing the game.
A lively game of chess turns into something more. After emerging victorious, Shiro and Sora ascend up the tower of power once again.
Sora and Shiro vacate the palace, electing to live in a hovel. Steph begins to fear that they are not the saviors she thought they were, challenging them to games of "chance."
Sora and Shiro challenge the Flugel Jibril in an epic game of shiritori, with the knowledge of two worlds at stake.