Trinity Seven
Arata Kasuga's life falls apart as a bizarre incident causes worldwide destruction and takes his cousin, Hijiri Kasuga, to another world; Arata enrolls in the Royal Biblia Academy, where the Trinity Seven await.
Prison Lock and Grimoire Security
Arata and the girls are trapped in a room by a magical seal; the group tries to figure out how to escape; amidst the panic, Arata's power is unleashed.
The group realizes that a recent breakdown was caused by one of the Trinity Seven losing control.