Nyarko-san: Another Crawling Chaos
Nyaruko is a formless Cthulhu deity who can take on the shape of a seemingly ordinary silver-haired girl; Mahiro Yasaka is a normal high school boy who is chased by aliens one night, until Nyaruko saves him.