Nyaruko-san: Another Crawling Chaos
"Goodbye Nyarko-san"
Another day, another attack from the mysterious Nightgaunt monsters, and another resounding victory for Nyarko and her Space CQC. Rather than waiting for the monsters to attack, Nyarko announces her plan to go on the offensive. In order to take out all their enemies at once, Nyarko and Mahiro head to the underground auction held at their enemies' base, R'lyeh. However, the two find themselves face to face with an assassin, Nyarlathotep's archnemesis, Cthuga the Living Flame.
Mahiro's parents return suddenly from their trip abroad, giving the two aliens no time to come up with an excuse for living in their home, and leaving Mahiro flustered. The moment Yoriko hears Nyarlathotep's name, she flies into battle with a fork in each hand. Who knew Mahiro's own mother was a deity hunter? What an unbelievable secret! Mahiro tries to calm down Yoriko, but in the commotion, Noriko discovers Shanta-kun...
After finding Mahiro’s mother, Luhy reveals her master plan that could mean game over for Mahiro, Hasuta, and Nyarko. Zombies, CEOs, and forks; how will this battle end?