Off Campus
The Deal
A hockey-averse music major, Hannah, and Briar U's womanizing star center, Garrett, strike an unlikely deal to get her crush's attention and his grades up.
Hannah and Garrett's faux relationship is put to the test as they are forced to share a room at an overnight house party.
Just as Hannah and Garrett's deal begins working like a charm, Hannah ups the stakes by redefining the terms.
Hannah and Garrett get closer than either anticipated and things get messy when they're forced to confront their feelings at Drunk Shakespeare.
Garrett brings Hannah home for Thanksgiving while Tucker hosts a Friendsgiving, where his intense plans are put to the test.
At a hockey fundraiser, Garrett and Logan butt heads; Hannah and Justin's musical collaboration encounters its biggest hurdle and romance simmers.