Ollie & Moon
Two quirky cats, Ollie and Moon, and their friend Stanley the snail travel the world, solving everyday problems and learning about different cultures.
Tiptoe Through the Tulips
While looking for tulips, Ollie and Moon make a mistake and discover the importance of telling the truth.
Stanley's Pinata Party
When Ollie and Moon give Stanley an unbreakable piñata for his birthday, the friends focus so hard on solving the problem that they can't see it isn't actually a problem at all.
When Ollie and Moon miss what may be the only snow day of winter, the two cats go on a mission to find some snow.
When Ollie goes a little overboard and makes a meatball as large as a house, Moon wants to have a big Italian feast to celebrate his creation.
Ollie loses his special red pajamas on his way to a campout and needs to find them before bedtime.