One Day In My Body
Half Man/Half Incredible
To save Loren's life after a catastrophic forklift accident, doctors had to cut him in half. Sofia was 29 when her heart went into end-stage failure.
Lukas has Parry-Romberg Syndrome, causing half his face to shrink inward. Steffni's rare muscular dystrophy leaves her dependent on her mother.
An allergic reaction left Kirtus with vitiligo, alopecia, and bone loss. Portia's rare skin condition may exist in fewer than 25 people worldwide.
There are only two foods that won't send Caroline into anaphylaxis. Touching almost anything causes Ariana's "butterfly skin" to blister and tear.
New prosthetics may be housebound Zahra's ticket to freedom. Mahogany's leg weighs nearly 100 pounds due to lymphedema. Joseph was born without a jaw.