Operation Undercover
Undercover officers work with CIS to take down some of the city's most notorious drug trafficking suspects.
Oxford, Alabama
Authorities plan a takedown for an alleged fentanyl trafficker known to carry illegal weapons and a suspect who allegedly has ties to meth suppliers.
Undercover officers target suspected meth and heroin dealers, including a dangerous gang member with a prior murder conviction.
Undercover officers target suspected drug dealers and human traffickers, including a first responder who solicits sex and offers an officer drugs.
Undercover officers battle a fentanyl epidemic killing its citizens, including a local 18-year-old boy.
A small town task force battles an influx of big city drug-problems, including an ex-felon who may have ties to a major supplier.