Opérations sur le vif
An intimate look beyond the doors of the surgical unit at Queen Elizabeth Hospital, concentrating on the level of hard work required by those working at the forefront of surgical know-how.
The Longest Day
Maxillofacial surgeons Tim and Sat prepare for a marathon operation on 53-year-old Teresa, who has a cancerous tumor in her face and will die in a matter of weeks unless it is removed.
Maxillofacial surgeon Tim Martin operates on a woman with a disease so rare, he's thought to be the first in the U.K. to attempt the procedure.