Outmatched
Mike's parents, Jay and Sylvia, visit from Florida; Mike's insecurities come out when Jay zeroes in on his parenting style; Kay becomes jealous of Sylvia's growing bond with Nicole.
When the kids propose the idea of moving out of the house, Kay forces Mike to tell them no, but he has trouble dealing with the backlash.
When Nicole invites a boy over who isn't ideal boyfriend material, Kay tries to make sure her daughter doesn't end up with a broken heart; Mike attempts to understand Marc's strange crush.