Outriders Expansion Broadcast
Eye of the Dragon
German Julia doesn't have a very happy life at the moment; her mother has died, and bad luck seems to be following her everywhere.
A chain of events connected to Julia's bad luck causes her father to rethink regarding the trip to Australia.
Julia arrives in Australia, but the bad luck still follows; Vince, one of Tori's kids, runs into some bad luck himself riding a horse called Capone.
When it seems an ornamental dragon is the cause of Julia's bad luck, she tries to get rid of it.
The kids discover faults in the story of a man trying to make a business deal with Tori.
The Outriders plan to foil Jansen's schemes, despite the fact he claims to be returning the microchip.