Paradise PD
An eager young rookie joins the ragtag small-town police force led by his dad as they bumble, squabble and snort their way through a big drug case.
Welcome to Paradise
At 18, Kevin Crawford finally gets a shot at joining the police force run by his dad, just as a new drug dubbed "argyle meth" hits the streets.
Ass on the Line
Bullet finds fame and glory in an underground dogfighting ring, and Chief Crawford butts heads with his biggest rival on a maddening homicide case.
At Gina's insistence, Fitz starts carrying a gun -- and ignites a national media scandal; shipped off to a nursing home, Hopson uncovers a conspiracy.
When Kevin's mom buys him a sleek new talking police car, it's love at first sight; Bullet turns Dusty into a fried-chicken kingpin.
When Preacher Paul ropes the cops into his war against a "satanic cult" of D&D players, Bullet makes a move on the preacher's virtuous daughter.
After finding a clue to her past, Gina sets out on a quest for revenge and bonds with her long-lost family -- leaving Paradise without a tough cop.