Partners
Two Chicago lawyers from disparate backgrounds develop a partnership and friendship.
They Come Together
Community lawyer Marcus Jackson meets unscrupulous corporate reject Allen Braddock and forms an unexpected partnership.
Let's Have a Simple Gwedding
When a gay couple suspects their wedding planner of fraud, the guys go undercover as an engaged couple to expose the scam.
Allen brings Marcus to an upscale clothing store, Marcus is wrongfully accused of stealing and the guys take on a racial profiling suit.
As Allen helps Ruth draw up a living will, Marcus grows jealous of his partner bonding with his mother.
As Allen carefully assembles the jury for their next case against an old rival; Marcus dips back into the dating pool since his divorce.
The guys explore the interesting side effects of an homeopathic sleep remedy; Marcus receives a message from his ex-wife.